Kwaliteitswaardering - door VisitBritain, VisitScotland, VisitWales en Failte Ireland

Om op deze website te verschijnen moeten alle cottages hun waardering van minimaal 4 sterren door de voor hen van toepassing zijnde Nationale toeristencommissie behaald hebben. Alle cottages worden jaarlijks geïnspecteerd (in Wales en Schotland iedere 2 jaar). Als om welke reden dan ook de waardering van een woning veranderd, zal Premier Cottages alles in werk stellen om er zeker van te zijn dat de nieuwe waardering getoond wordt.

Cottage gewaardeerd met 5 sterren - exceptionele kwaliteit - door de Nationale Toeristencommissie

Cottage gewaardeerd met 4 sterren - exceptionele kwaliteit - door de Nationale Toeristencommissie

 

Cottage gewaardeerd met 4 of 5 sterren - exceptionele kwaliteit - door Failte Ireland

Van de beheerder/management wordt geëist om zich te gedragen naar en rekening te houden met de volgende Gedragscode:?

- Om de standaard van het zorgen voor de gasten, de netheid en service te behouden die toepasselijk is voor het soort verblijf;
- Om accuraat de beschrijving weer te geven van de faciliteiten en verleende diensten, in elke vorm van reclame, brochure, of andere gedrukte of elektronische media;
- Om aan bezoekers precies duidelijk te maken wat is inbegrepen in alle prijzen voor de accommodatie, met inbegrip van alle belastingen en andere toeslagen. Details van de heffingen voor de aanvullende diensten/voorzieningen moeten ook duidelijk worden gemaakt;
- Om duidelijk het beleid in geval van annulering weer te geven ten tijde van de boeking, dan wel via telefoon, fax, email en informatie die op papier gegeven wordt;
- Om zich hieraan te houden, en niet om prijzen die aangegeven staan ten tijde van de boeking te overschrijden voor de accommodatie en andere services;
- Om iedere bezoeker op verzoek details van de verschuldigde betalingen en een ontvangstbewijs te verstrekken, indien nodig;
- Om snel en hoffelijk alle vragen, verzoeken, boekingen en correspondentie van bezoekers te behandelen;
- Zorgen dat er een klachtenafhandelingsprocedure is en dat de klachten snel en beleefd worden onderzocht en dat de uitkomst wordt gecommuniceerd aan de bezoeker;
- Om rekening te houden met de eisen van de bezoekers met een handicap en bezoekers met speciale behoeften en het maken van geschikte voorzieningen, indien van toepassing;
- Om te voorzien in een openbare aansprakelijkheidsverzekering of vergelijkbare regeling en te voldoen aan alle van toepassing zijnde planning, veiligheid en andere wettelijke voorschriften;
- Om op verzoek een vertegenwoordiger van de Toeristencommissie redelijke toegang te verlenen tot de vestiging, om te kunnen bevestigen dat de Gedragscode nageleefd wordt.

GEHANDICAPTEN/TOEGANKELIJKHEID WAARDERING:

Momenteel exploiteert alleen Visit England een beoordelingssysteem voor gehandicapten of toegankelijkheid (het National Accessible Scheme of NAS – zie https://www.visitengland.com/plan-your-visit/access-all/national-accessible-scheme).  Daarom kan deze website alleen die woningen in Engeland aangeven met deze beoordelingen. In Schotland, Wales en Ierland geeft deze website alleen die woningen aan die enige voorzieningen hebben die voldoen aan uw speciale behoeften. U kunt de Cottage zoekfunctie gebruiken om woningen te identificeren met speciale voorzieningen en door vervolgens te kijken naar de beschrijving van de cottage om te zien of de cottage voldoet aan uw behoeften. Echter zou u rechtstreeks contact op moeten nemen met de eigenaar van de cottage om te controleren of de faciliteiten die worden aangeboden geschikt zijn voor elke speciale behoefte.

KLACHTEN:

Wanneer u van mening bent dat enig aspect van een cottage niet voldoet aan de beoordeling van de toeristencommissie, moet u eerst uw zorgen bespreken met de eigenaar van de cottage. Deze heeft, in overeenstemming met de ‘Gedragscode van de Toeristencommissie’ voor met ‘Kwaliteit gekwalificeerde Cottages’, toegezegd een procedure te zullen hebben voor klachtenafhandeling, en dat ontvangen klachten snel en beleefd worden onderzocht en dat de uitkomst wordt gecommuniceerd aan de bezoeker. In het onwaarschijnlijke geval dat u het gevoel heeft dat uw klacht niet naar tevredenheid opgelost wordt, dient u contact op te nemen met de op de cottage van toepassing zijnde toeristencommissie:

Voor woningen in Engeland email: VisitEnglandAssessmentServices@theAA.com

Voor woningen in Schotland email: qu@visitscotland.com

Voor woningen in Wales email: quality.tourism@wales.gsi.gov.uk

Voor woningen in Noord Ierland schrijft u naar: info@tams.ie

Kwaliteitsmanager, NITB,

59 North Street, Belfast BT1 1NB.

…… en stuurt u alstublieft een kopie van de email naar quality@premiercottages.co.uk?

  Sommige content van deze website is vertaald door Google. Wilt u de originele Engelse website bekijken, klik dan hier.